Direktlänk till inlägg 27 september 2013

Save me

Av Alex - 27 september 2013 07:40

Jag har börjat drömma mardrömmar igen. Ja sover knappt något nu längre på kvällarna. När jag va liten så drömde jag jämnt mardrömmar och vågade inte sova för visste att jag skulle drömma. År 6-13 pågick detta. Kan ju förstå hur arga mina föräldrar va hela tiden på mig för att jag inte sov och grät hela tiden. Dom fattade inte hur dåligt jag mådde. Jag var tvungen att ha en lampan tänd i rummet hela tiden ( annars kunde ju monstren ta mig) och jag ville helst att tv eller någon radio va på så det blev någon som prata hela tiden för det känndes tryggare då. Jag va rädd för mörkret och allt som egentligen inte finns som tex monster. Det va nog för jag kolla på en del skräckfilmer som väldigt liten. Det fanns 1 film som var värst av alla och det var någon svensk skräckis. Den skrämde mig i flera år.

När jag blev 14 så slutade det bara inga fler mardrömmar eller sömnlösa nätter. Jag slutade väll tro på allt sånt här då om mörkret var farligt. Men jag slutade inte bara där jag ville bekämpa min rädsla jag bille vinna över den. Så jag började bara se på skräckfilmer bara för att lära mig att inte vara rädd. Nu är jag 18 och skräckfilmer är det bästa jag vet det har liksom blodvite en del av mig.
Men nu är jag här igen och lider av mardrömmar igen. Inte av samma saker längre då men mörker och sånt skrämmer mig inte längre. Utan drömmer om saker som bara är brutalt hemska eller gör mig ledsen.
Tror jag gör det för att det händer så mycket just nu runt omkring mig eller med mig. Tror det har blivit förmycket för mig.
Önskar bara jag kunde få kunna sova utan att drömma något dåligt eller hemskt. Over and out sömlös dude

Förlåt min älskling för allt jag gjort. För alla dom saker jag gjort för alla saker jag sagt eller inte gjort.
Jag vet att jag inte är världens bästa människa eller ens världens bästa pojkvän. Men jag försöker ja försöker verkligen. Jag ska försöka göra allt bra igen jag lovar.

 
 
Ingen bild

Sandra

27 september 2013 11:33

Du kanske ska skuta kolla på skräckfilmer ett tag och kolla på andra filmer älskling! Så kanske de blir bättre! <3
Nästa helg får du sova med mig, då skyddar jag dig mot alla monster!
Du är förlåten älskling, det är du verkligen! Även om du inte tror de, så tycker jag verkligen att du är världens pojkvän! Vi kommer klara det här!
Älskar dig <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alex - 8 juni 2014 20:47

Mitt huvud är inte riktigt som de ska vara nu och det har det inte varit på flera veckor. har fått ny medicin för min koncentration men med ny medicin innebär nya sidoeffekter. några av dom är att man inte har någon hunger eller aptit, jag brukade ...

Av Alex - 19 mars 2014 11:27

Ja jag har nog förändrats ganska mycket dom senaste åren. Vissa saker är bra och vissa inte så bra. Jag har blivit mer självsäker i mig själv och vågar säga till när jag tycker något är fel eller att jag tycker anurlunda. Något negativt är att jag ha...

Av Alex - 28 december 2013 12:29

Tror jag nått min gräns med saker jag orkar. Ligger i soffan och bara gråter och mår dåligt. Jag är nog ganska orolig och stressad märker det för jag blir sjuk när jag är det. Trodde man skulle kunna få vila upp sig på lovet men det verkar inte v...

Av Alex - 4 december 2013 10:55

Julen är nog ett utav det värsta jag vet. Firar inte det längre som alla andra kanske gör, som liten va jag splittrad mellan 3 familjer, mammas, pappas och hans frus familj. Mammas familj vill inte veta av oss så vi firar inte med dom. Så julen med m...

Av Alex - 22 november 2013 10:21


Funderar på varför jag inte minns mycket om min barndom, undrar jag bara glömt det eller om jag blockerar ut minnena eller att jag inte vill minnas. Har väldigt länge varit kluven mellan 2 familjer eller mer rättare sagt 3 personer min mamma, pappa ...

Presentation


Wazzup my dudes

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards