Direktlänk till inlägg 8 juni 2014

Ur balans

Av Alex - 8 juni 2014 20:47

Mitt huvud är inte riktigt som de ska vara nu och det har det inte varit på flera veckor. har fått ny medicin för min koncentration men med ny medicin innebär nya sidoeffekter.

några av dom är att man inte har någon hunger eller aptit, jag brukade kunna äta en hel del förut och jag va inte precis liten runt magen men nu äter jag knappt något längre och jag ser ut som jag försvinner mer dag för dag. för 2 år så vägde jag nästan 90 kilo och nu väger jag 68 kilo. sömnproblem är vanligt med och väldigt konstiga drömmar tydligen eller så är det bara jag som är skum. 

men det som har varit jobbigast är nog alla känslor och tankar som inte är helt i styr. den senaste tiden har jag mått skit och har varit riktigt låg och nere samt haft jobbiga tankar tankar som jag inte vill tänka. men jag har ingen kontroll över mig själv längre känns det som. som om det inte är jag som styr mig utan någon annan. jag vill inte må såhär och vill inte tänka såhär men dom säger att det kommer bli bättre snart med allt. jag hoppas bara att det inte är långt kvar för jag vet inte hur mycket mer jag orkar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alex - 19 mars 2014 11:27

Ja jag har nog förändrats ganska mycket dom senaste åren. Vissa saker är bra och vissa inte så bra. Jag har blivit mer självsäker i mig själv och vågar säga till när jag tycker något är fel eller att jag tycker anurlunda. Något negativt är att jag ha...

Av Alex - 28 december 2013 12:29

Tror jag nått min gräns med saker jag orkar. Ligger i soffan och bara gråter och mår dåligt. Jag är nog ganska orolig och stressad märker det för jag blir sjuk när jag är det. Trodde man skulle kunna få vila upp sig på lovet men det verkar inte v...

Av Alex - 4 december 2013 10:55

Julen är nog ett utav det värsta jag vet. Firar inte det längre som alla andra kanske gör, som liten va jag splittrad mellan 3 familjer, mammas, pappas och hans frus familj. Mammas familj vill inte veta av oss så vi firar inte med dom. Så julen med m...

Av Alex - 22 november 2013 10:21


Funderar på varför jag inte minns mycket om min barndom, undrar jag bara glömt det eller om jag blockerar ut minnena eller att jag inte vill minnas. Har väldigt länge varit kluven mellan 2 familjer eller mer rättare sagt 3 personer min mamma, pappa ...

Av Alex - 11 november 2013 15:56


Bättre att ha sina vänner framför en så slipper man oroa sig att dom ska hugga en i ryggen. Vissa tillfällen orkar man inte längre hålla god min när man är med dom man gillar. Anstränger mig inte lägre att försöka behålla vänner. Jag har mina när...

Presentation


Wazzup my dudes

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards