Direktlänk till inlägg 1 oktober 2013

Barndom

Av Alex - 1 oktober 2013 11:36

Hej hej hej hej hemskt mycket hej :) sitter nu och har rast från praktiken och dricker mitt underbara kaffe.
Längtar tills det ska bli helg:)

Jaha vad ska ja prata om idag då ?? :/ kanske lite om mig själv.
Mitt namn är Alex är 18 år bor i en lite håla utan för Askersund med min mamma och hennes man + 2 systrar och en hund. Men det slutar inte där jag har ju en pappa okså som bor i Karlsborg + 3 syskon till. Har en till bror med men han bor hos sin pappa hela tiden. ( vi har inte samma pappa )
Och ja är då äldst av dom alla så dom skyller allt dom gör fel på mig och säger att det är jag som har lärt dom. Det. Kan inte säga att jag vet helt oskyldig ;) är inte precis någon ängel jag heller.
Har gjort en del dåliga saker som liten
Slagits, mobbat, svurit;) varit dryg och uppkäftig mot vuxna. Förstört saker och annat tokigt. Fast alla dom sakerna har jag en anledning till att jag gjorde. Att jag slogs var för att försvara mig själv eller andra runt mig. Jag mobbades för jag själv var mobbad och ledsen. Dryg och uppkäftig var jag nog mest mot min "elaka" styvmamma om jag hade när jag var liten. Men samma sak där jag har en anledning. Ho behandlade mig ganska dåligt. Pga att hon och min mamma bråka. Så hon tog ut det på mig. Oc när min bror kom så blev set inte bättre. Slutade med att jag flyttade till mamma.
Att jag förstörde saker var att jag kände att ingen brydde sig om mig oc fick ingen uppmärksamhet och ända gången ja fick det var när jag var elak eller dum. Så ja där har ni dom svaren. Ne nu är min rast slut men vi höres. Over and out :)

Aint no rest for the wicked

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alex - 8 juni 2014 20:47

Mitt huvud är inte riktigt som de ska vara nu och det har det inte varit på flera veckor. har fått ny medicin för min koncentration men med ny medicin innebär nya sidoeffekter. några av dom är att man inte har någon hunger eller aptit, jag brukade ...

Av Alex - 19 mars 2014 11:27

Ja jag har nog förändrats ganska mycket dom senaste åren. Vissa saker är bra och vissa inte så bra. Jag har blivit mer självsäker i mig själv och vågar säga till när jag tycker något är fel eller att jag tycker anurlunda. Något negativt är att jag ha...

Av Alex - 28 december 2013 12:29

Tror jag nått min gräns med saker jag orkar. Ligger i soffan och bara gråter och mår dåligt. Jag är nog ganska orolig och stressad märker det för jag blir sjuk när jag är det. Trodde man skulle kunna få vila upp sig på lovet men det verkar inte v...

Av Alex - 4 december 2013 10:55

Julen är nog ett utav det värsta jag vet. Firar inte det längre som alla andra kanske gör, som liten va jag splittrad mellan 3 familjer, mammas, pappas och hans frus familj. Mammas familj vill inte veta av oss så vi firar inte med dom. Så julen med m...

Av Alex - 22 november 2013 10:21


Funderar på varför jag inte minns mycket om min barndom, undrar jag bara glömt det eller om jag blockerar ut minnena eller att jag inte vill minnas. Har väldigt länge varit kluven mellan 2 familjer eller mer rättare sagt 3 personer min mamma, pappa ...

Presentation


Wazzup my dudes

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards