Alla inlägg under mars 2014

Av Alex - 19 mars 2014 11:27

Ja jag har nog förändrats ganska mycket dom senaste åren. Vissa saker är bra och vissa inte så bra. Jag har blivit mer självsäker i mig själv och vågar säga till när jag tycker något är fel eller att jag tycker anurlunda. Något negativt är att jag har blivit ganska envis och väldigt lätt arg nu för tiden vilket nog är anledningen till att jag inte har så många vänner kvar. Och det är en annan ska... Saknaden jag saknar dom inte. Antagligen för att jsg ändrades eller att dom ändrades. Men det är inte bara det jag saknar saknaden. Tror inte jsg har kvar den lika mycket finns bara få saker jag saknar.

jag har nog blivit lite smått känslokall när det gäller saker. Bra för mig för jag behöver inte känna något men andra kan tycka att jag är konstig eller snarare konstigare. 


har ar lärt mig nu hur det är att vara beroende av något. Va utan min medicin i 2 dagar och jag fick panik och ångest. Och när jsg väll fick den så vart jag konstig i huvudet igen.

känner mig ganska ensam ibland men jag gillar det jag gillar att vara själv med mina tankar.

jag har haft det lite svårt ett tag med medicinen och sånt med familjen och kärleken. Det är det som är läskigt med förändring men jag hoppas att det slutar bra.

Min syster växer så det brakar vill nästan att tiden ska stå still. Hon gillar mig iallafall. Brosan är bäst tills syrran kommer hem då duger jag inte längre. Hepp hepp nu orkar jag inte skriva mer hej hej 

Presentation


Wazzup my dudes

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards